.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت

تبليغات نامزدهاي انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ساري مركز استان مازندران شتاب بيشتري بخود گرفته است.

گزارش خبرنگار ايرنا حاكيست : تعداد و انواع پوستر ، عكس و پارچه نوشته به صورت رنگي و سياه و سفيد از تبليغات نامزدهاي عضويت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا بر روي ديوارها،بدنه درخت‌ها ، ميادين و بلوارهاي خيابان‌هاي سطح اين شهر به صورت چشمگيري افزايش يافته واين افزايش تبليغات به نسبتي كمتر در مورد نامزدان شركت در انتخابات مجلس خبرگان نيز به چشم مي‌خورد.

طرفداران اين نامزدها كه اكثرا جوانان و نوجوانان هستند بيشتر شبها در يك رقابت فشرده پوسترها و عكسهاي نامزدهاي خود را به‌در و ديوار خيابانهاي شهر و نيز ادارات دولتي چسبانده و اين امر نارضايتي مردم و مسوولان را بدنبال داشته است.

همچنين طرفداران نامزدهاي انتخاباتي در اين شهر ، شبانگاهان پوسترها ، عكسها و كارتهاي كوچك نامزدهاي خود را به صورت انبوه به داخل منازل مردم مي اندازند .

در ساعات روز طرفداران نامزدهاي انتخاباتي با استقرار در خيابان‌ها ، ميادين و پيادروهاي ساري اقدام به توزيع پوسترها و عكسهاي نامزدهاي خود بين مردم اين شهر مي‌كنند .

" يوسف صادقي" يك شهروند ساكن در خيابان شهبند ساري ضمن اعتراض به روند تبليغاتي نامزدها به خبرنگار ايرنا گفت : طرفداران نامزدهاي انتخابات در و ديوار منزل ام را با نصب از انواع پوستر و عكسهاي نامزدها تبديل به نمايشگاه عكس و پوستر كردند.

وي افزود : در و ديوار منزل مردم جاي چسباندن تبليغات نيست و نامزدها بايد ضمن رعايت قوانين تبليغاتي به طرفداران خود توجيه كنند هر چه سريعتر از اين اقدام ناپسند دست بر دارند.

يك شهروند ديگر كه در خيابان فرهنگ ساري سكونت دارد مي‌گويد : متاسفانه چهره اين شهر با تبليغات نادرست برخي از طرفداران نامزدها ، نامطلوب شده است.

"مرضيه مظفري" ضمن انتقاد از تبليغات نادرست برخي از نامزدهااظهار داشت ‪ ۲۷‬سال از انقلاب اسلامي مي‌گذرد و انتخابات گوناگون در سطح كشور برگزار شد و متاسفانه هر بار اين مشكلات از سوي طرفداران نامزدهاي انتخابات به مردم تحميل مي‌شود.

در عين حال مشاهده شده است برخي از پوسترها و عكسهاي نامزدهاي انتخابات در ساري توسط طرفداران پاره شده و در سطح خيابانها و پياده روها ريخته شده است.

اين در حاليست حجت‌الاسلام "سيد حسن تائبي" امام جمعه موقت ساري روز جمعه در خطبه‌هاي نماز اين شهر ضمن انتقاد از روند تبليغاتي برخي از نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت : نامزدها سعي كنند قوانين و مقررات جاري انتخابات را كاملا رعايت كنند .

وي افزود : متاسفانه مشاهده و گزارش شده است برخي از ستادهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاها براي جذب راي‌گيري اقدام به بخش نوارهاي صوتي مبتذل مي‌كنند كه اين امر باعث ناراحتي شهروندان شده‌اند.

در سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاي مازندران ‪ ۱۶‬هزار و ‪ ۶۰۵‬نفر ثبت نام كردند كه از اين تعداد ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۸۲۲‬نفر داوطلبين شوراهاي اسلامي روستاهاي استان و يك هزار و ‪ ۷۸۳‬نفراز داوطلبان كانديداهاي شهرها هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.